Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 000 Kč a máte dopravu ZDARMA
Reklamace

Ačkoliv si držíme opravdu nízké procento vadných výrobků, i tak se může stát, že se mezi mnoha najde jeden ať již chybně vyrobený, nebo nějakým způsobem poškozený.

Záruční doba:

Záruční doba počíná běžet dnem doručení zásilky zákazníkovi. Délka záruční doby je 24 měsíců. Povinností zákazníka je reklamovat zboží ihned, jakmile zjistí závadu.

 

Postup při reklamaci:

V případě, že zjistíte vady u zboží, které vám bylo doručeno, nebo dojde k reklamovatelné závadě, uplatnětě následující postup:

  1. Pořiďte fotografie poškození
  2. Na email hardmade@post.cz nás o skutečnosti informujte, popište závadu a zašlete nám fotografie
  3. Nejpozději do 3 pracovní dnů Vás kontaktujeme s informací jak bude reklamace řešena a s pokyny k dalšímu postupu

 

Pokud chcete zvolit jinou cestu, můžete nám zboží rovnou zaslat na naši adresu. V tom případě je nutné vyplnit reklamační list a řídit se pokyny v něm uvedenými.

Reklamační list naleznete zde:

 

Reklamační zásady:

Vyřízení reklamace trvá nejdéle 30 dní od přijetí zboží k reklamaci. 

Reklamace se řídí standardními reklamačními postupy.

V případě neopravitelné závady Vám bude zasláno nové zboží, nebo vrácena hodnota zboží.